سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خیرخواهی، دوستی به بار می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

به نظر من یکی از معضلات جامعه ما اینه که آدم ها از تخصصشون توی زندگی خودشون استفاده نمی کنن   . بعضی ها هم که به کل دانشگاه رفتنشون فقط به خاطر مدرک گرفت هست و اصولا معلوم نیست چرا توی اون رشته خاص درس خوندن  . به عنوان مثال خیلی بده که آدم بره خونه یه نفر که دکترای کشاورزی داره و حتی یه گلدون گل طبیعی رو هم نبینه . این یکی رو خودم به با چشمای خودم دیدم . راستش به نظرم خیلی مسخره اومد کسی که رشته اش کشاورزیه خونه اش رو فقط با گلهای مصنوعی که مثلا هنر زنش هست تزئین کرده . البته شاید یکی بگه خوب این موضوع سلیقه ایه . درسته ، ولی به نظر من بازم در این مورد خاص جا داشت که در کنار اون همه گل های مصنوعی یه گلدون گل طبیعی هم وجود داشته باشه . به نظر من با این کار هم فضای خونشون شاداب تر و زیباتر می شد و هم هر کسی که به خونشون میومد با دیدن گل های طبیعی می فهمید صاحب خونه چه آدم طبیعت دوست و خوش ذوقیه ؟ خلاصه بگم این ضرب المثل "کوزه گر از کوزه شکسته آب می خوره !" خیلی وقت ها مصداق خارجی پیدا می کنه که واقعا جای تاسفه .


 نوشته شده توسط مینا در سه شنبه 89/6/2 و ساعت 2:13 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 3110
جستجو در صفحه

خبر نامه